We zijn vertrokken. Vrijdag 26 november 2010 om 09.50 vanuit Schoten naar Antwerpen.
Met de trein van 10.45 vanuit Antwerpen naar Brussel-Zuid.
|
Vertrek in Antwerpen Centraal met onze bagage. |
Met de supersnelle Duitse ICE trein naar Frankfurt am Main in ongeveer 3 uren, tegen 300 km/hr.
De stoelen waren gereserveerd in rijtuig 33, zitplaatsen 41 en 43.
Het reisschema is dus
Schoten – Antwerpen 09.50 – 10.20
Antwerpen – Brussel Zuid IC-Trein 10.45 – 11.33
Brussel Zuid – Frankfurt Flughafen ICE trein 15 12.25 – 15.26
Shuttle bus van station naar luchthaven T2 15.45 – 15.50
Check-in luchthaven Frankfurt 17.00
Boarding 20.30
Frankfurt – Windhoek Boeing B767-300ER 23.05 – 10.25
Vlucht had bij vertrek een vertraging van 2.45 uur. Reden. Vliegtuig gehuurd door Air Namibië van Euro Atlantic Airways, moest nog cargo inladen. Dan moest het toestel nog wegens de sneeuwval ont-iced worden. Het toestel was helemaal onder de sneeuw. Taxiën begon om 22.50 en take-off om 23.05.
|
In Frankfurt Flughafen station aangekomen, met de supersnelle ICE Trein |
|
Shuttle bus tussen het treinstation en de vlieghaven van Frankfurt. |
De zetelverdeling in het vliegtuig: 2-3-2. We zaten met 2 op een rij met 3 zetels. De rij voor ons was vrij. Dus snel deze rij ook genomen en dus zaten we elk op een rij met 3 stoelen.
Bemerking: in Antwerpen tijdens het opstappen, van de trein was er een type die bijna met onze handbagage vertrokken was. We sleurden 2 valiezen + handbagage op de trein. In de drukte was er een medemens die onze handbagage vastnam en er wou mee vertrekken. Dat was zonder ons gerekend!
Frankfurt - Windhoek: vlucht van 10 uur.
|
Vluchtgegevens. |
Aankomst in Windhoek: 9 uur. We dienden een uur verder te draaien en het was dus 10.00 uur bij de landing. (Vertraging van 4 uur.)
Zondagavond 19.20u.
BeantwoordenVerwijderenNog even kijken op jullie blog of alles goed
verlopen is. Met de dief is het blijkbaar
nogal meegevallen !
Ik blijf volgen weliswaar op afstand.